Behaal de beste resultaten met je contentstrategie. Begin op de juiste manier, met onderzoek en analyse.Wij helpen je vaststellen voor wie je welke content moet maken en waarover. Aan de slag!
Wat maakt je content succesvol?
Goede voorbereiding is het halve werk
Eén cruciaal aspect bepaalt het succes van je contentstrategie: hoe goed ken je de vragen, behoeftes en bezwaren van jouw doelgroep?
Wie zijn je doelgroepen?
Wat zijn hun behoeftes, belangen en bezwaren?
Hoe kun jij daarin voorzien?
Welke content ga je maken? Welke content heb je al?
Welke kanalen gebruik je?
Organisaties met wie we al samenwerkten
Je doelgroep begrijpen
Weet wie je aanspreekt
Ken je doelgroep en produceer doelgerichte, specifieke en hulpvaardige content door inzicht uit:
De bestaande content op je website biedt vaak volop mogelijkheden. Door onderzoek en analyse – met name door een content audit – stel je vast. Daarna is het een kleine stap om ze te benutten.
Goed lopende kanalen
Je website is je uitvalsbasis. Maar welke kanalen gebruik je nog meer? Hoe goed presteren die? De kanalen die goed lopen, bieden de beste mogelijkheid om je content te promoten.
Content updaten
Hoe vaak update je content? De meeste bedrijven kijken niet meer om naar hun oude content. Gemiste kans, want een update kost weinig tijd en brengt je zo weer naar de top.
Succesvolle zoektermen
Vaak zijn er zoektermen waar je in eerste instantie niet aan denkt. Dit geldt misschien ook voor je concurrentie. Richt je bijvoorbeeld op long tail keywords.
Waarom is onze content beter? Wij hebben specifieke expertise in het maken van content. Gangbare marketingbureaus zijn generalisten.
Algemene marketingbureaus missen focus. Zij richten zich op meerdere onderdelen tegelijk.
Projectmatig vs. langetermijnsucces. Waar een traditioneel marketingbureau vaak werkt aan korte projecten, richten wij ons voor onze klanten op succes voor de korte én lange termijn.