Gratis marketing tools
en templates.

Gebruik onze gratis marketing tools en templates om zelf organische groei en A+-content te creëren.

Template

Met deze gratis template heb je de basis in handen om helemaal zelf een converterende verkoopbrief of sales mailing te schrijven. Vul de velden in met de onderscheidende kenmerken van jouw product of dienst en stuur jouw klanten, prospects en suspects je eigen verkoopbrief toe.

Template

Waar bewaar je jouw contacten bij de pers? Hoe filter je de gegevens van journalisten die je benadert? Met deze handige gratis template bewaar je de belangrijkste gegevens van journalisten en media op een overzichtelijke manier. Zo weet je precies wie je benaderd hebt en wie over jou heeft gepubliceerd.

Template

Het doel van een persbericht is publiciteit. Vestig met behulp van deze template de aandacht op jouw product of dienst. De template bevat een tekststructuur die je alleen nog maar hoeft in te vullen met de specifieke kenmerken van jouw nieuws, product of dienst. Kom maar op met die media-aandacht!

Template

Schrijven is een creatief proces. Dat betekent niet met een glas wijn achter het raam naar de avondzon turen, wachtend op inspiratie. Creativiteit kun je stimuleren, onder meer door structuur. Deze template helpt je hieraan door houvast te bieden tijdens het schrijven. Zo kom je in 3 fasen tot goede teksten.

PDF

Welke content maak je wanneer voor wie? Het probleem met contentmarketing is doorgaans niet om voldoende content te maken. Het is zaak goede content te maken. Content die aansluit op een behoefte en die bijdraagt aan conversie. Deze PDF brengt je op goede contentideeën.

PDF

Spin-in-het-web, duizendpoot, geen-negen-tot-vijf-mentaliteit. Herken jij ook deze clichés die keer op keer in vacatureteksten worden gebruikt? Weg ermee! Met deze gratis download beschik jij over alternatieven voor de meest voorkomende clichés. Je sollicitanten zullen je dankbaar zijn.

Dienst

Heb je nieuws? Wij checken het voor je. De meeste persberichten worden niet gepubliceerd. Wij toetsen of jouw bericht aan alle eisen voldoet. Binnen 24 uur weet je of jouw nieuws of verhaal kans heeft om te worden gepubliceerd. Bovendien ontvang je tips hoe je je persbericht beter kunt insteken.