Relevante content bepaalt het succes van je marketing. Een contentplanning helpt jou en je collega’s structureel content te maken en te verspreiden. Het is de praktische vertaling van je contentstrategie.
Waarom een contentplanning zo belangrijk is
Met een contentplanning vertaal je je strategie naar uitvoering
Je doelen zijn helder. Maar hoe verwezenlijk je die in de praktijk? We helpen je hiermee door contentplanning:
Focus op je doelen;
Eenvoudigere contentproductie;
Structuur in je publicaties;
Actuele en relevante website;
Groei in verkeer.
Organisaties met wie we al samenwerkten
Van strategie naar uitvoering
Vooruitzien is regeren
Met een contentplanning helpen we je je contentstrategie uit te voeren. We onderzoeken je onderwerpen en helpen je vaststellen welke content je het beste wanneer kunt produceren en publiceren:
Je contentstrategie bepaalt de richting. Je contentplanning helpt je om je bestemming te bereiken.
Altijd onderwerpen paraat
Ideeën bedenken voor content is moeilijk. Met een contentplanning ga je voorbereid van start. Je weet wat je wanneer en waar publiceert. Hoef je alleen nog maar de content te maken!
Verrassingen voorkomen
Ken je dat gevoel? Dat je het juiste moment hebt gemist? Op veel contentonderwerpen kun je met je planning inspelen. Dat biedt je de ruimte op actuele onderwerpen in te haken.
Structurele groei
Contentmarketing is een van de effectiefste vormen van marketing. Maar alleen als je structureel content maakt en publiceert. Een goede contentplanning helpt je hierbij.
Waarom is onze content beter? Wij hebben specifieke expertise in het maken van content. Gangbare marketingbureaus zijn generalisten.
Algemene marketingbureaus missen focus. Zij richten zich op meerdere onderdelen tegelijk.
Projectmatig vs. langetermijnsucces. Waar een traditioneel marketingbureau vaak werkt aan korte projecten, richten wij ons voor onze klanten op succes voor de korte én lange termijn.