Framing als PR-tool. Hoe frame jij je boodschap?
Is een auto tegen een andere auto geschampt, gebotst of gecrasht? Neemt de AEX gas terug of volgt op een flinke stijging plots een daling? Hoe frame jij je boodschap?
Is een auto tegen een andere auto geschampt, gebotst of gecrasht? Neemt de AEX gas terug of volgt op een flinke stijging plots een daling? Hoe frame jij je boodschap?
Storytelling: met een boeiend verhaal bind je je doelgroep beter aan je dan met cijfers en feiten alleen. Bovendien geeft het je organisatie een herkenbaar gezicht.
Een PR-gids om gratis exposure te krijgen voor je verhaal is superhandig. Als andere kanalen, zoals de media, met jouw verhaal aan de haal gaan, kan je dat een enorm bereik opleveren.
Sluit je ook aan bij 700+ mensen die maandelijks de beste tips & tricks ontvangen!
Een goede perslijst is een must voor elke organisatie. Op zo'n lijst bewaar je al je waardevolle perscontacten.
Regionale media zijn van onschatbare waarde. Zeker als je regionaal of in een niche opereert. Vaak zijn ze veel relevanter dan grote, landelijke media.
Recruitment marketing in een krappe arbeidsmarkt is hard werken. De juiste communicatie helpt om kandidaten te interesseren en te overtuigen.
Een whitepaper is het middel bij uitstek om je te positioneren als expert of kennisleider. In dit artikel helpen wij je in 6 stappen naar een sterk whitepaper.
Je PR-afdeling staat klaar om een nieuwe campagne te beginnen. Maar, welke kanalen gebruik je? Aanschouw, het PESO-model!
Je arbeidsmarktcommunicatie aanpassen aan je doelgroep is essentieel. Maar hoe doe je dat nou concreet, communiceren met generatie Z, millennials en babyboomers?
Hoe bekender je wordt, hoe groter de kans dat je een keer te maken krijgt met negatieve publiciteit. Kun je dit in je voordeel gebruiken?
Wil je betere teksten schrijven? Waar vaak aan voorbij wordt gegaan is dat goede teksten schrijven in de basis begint met een goed schrijfproces.
Is een auto tegen een andere auto geschampt, gebotst of gecrasht? Neemt de AEX gas terug of volgt op een flinke stijging plots een daling? Hoe frame jij je boodschap?